środa, 26 października 2011

L'Autumn...

Dzis nie bedzie moi drodzy przepisu.
Poszlam z dzieciakiem na spacer w poszukiwaniu jesieni..
Piekna pogoda nam dopisala,wiec podziele sie z Wami kilkoma zdjeciami.
Uwielbiam ta "moja wioske" za miastem.
Pachnialo ogniskiem i dzieciak pieknie mi wytlumaczyl ,ze to juz zima,bo tak wlasnie pachnie zima!! 
I za niedlugo to pewnie beda swieta...i prezenty...
W zasadzie dla niego to juz! natychmiast! moglyby byc swieta bozonarodzeniowe....
Dla mnie jak najdluzej moglaby trwac taka aura jak dzis..
Cudownie bylo....
A tak w ogole to laduje z powrotem baterie do aparatu,jutro czeka na mnie Lazurowe!!!!
Ale o tym za niedlugo po powrocie!!! 
Buziaczki!






i tez mam swojego robinka!! haha









1 komentarz:

  1. śliczne zdjęcia. Jak ja żałuję że jestem chora, bo chętnie bym się wybrałą z aparatem i upolowała piękne jesienne liście :) Mam nadzieję, że mi się jeszcze uda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...