czwartek, 3 stycznia 2013

New York, New Year :D





 To miasto naprawdę robi ogromne wrażenie.
Pamiętam,kiedy przyleciałam pierwszy raz do Nowego Jorku,
 nie mogłam się doczekać,jakie zrobi na mnie wrażenie...
Nie było ochów i achów,śmierdziało,było duszno i jakoś zupełnie odmiennie
 od moich wyobrażeń z dzieciństwa i późniejszych marzeń.
Na następny dzień już mi się bardzo podobało...
Po prawie czterech i pół roku przerwy znów zawitałam na Manhattan i Brooklyn.
Miałam niedużo czasu ale i tak poodychałam tym miastem.
Może wystarczy na jakiś czas ;)
Zapraszam do oglądnięcia "galerii" ;)
A poza tym witam po dłuższej przerwie...

Chciałabym życzyć Wam w tym Nowym Roku
mnóstwa atrakcji,spełnienia marzeń,
nawet tych głęboko schowanych pod poduszką,
niech ten rok nada życiu nowych smaków,
będzie zdrowy dla nas wszystkich,
niechaj miłość wypełni nasze serca,
i żeby Nas stać było na kawior i szampana :D
Wszystkiego dobrego!


























Miłego dnia życzę!

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, jedno z moich marzeń, mam nadzieję, że kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę warto,chociażby dla samych zdjęć,o zakupach nie wspomnę... :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...